قصة اتنين حبوا بعض على النت * وللاسف-----تعالو نشوف

 
مرت هذه العمليه علي ثلاثه مراحل
***************************
جزء الحب

بعد التعارف على النت قرروا يتقابلوا
حبيبى انت جيت ....

ايوة يا حبيبتى امال خيالى .. انتى مش شايفة اسمى اون لاين ؟ يبقى انا جيت
ده سؤال يا سوسو ؟

آسفة يا توتو .. اصل فرحتى بظهورك طيرت عقلى
ها ...قوللى بقى
عملت ايه امبارح اما خرجت انا اوف لاين ؟


معملتش حاجة ياحببتي
قعدت فى رووم اسمع اغانى


آه , واظن الست دلوعة كانت موجودة

وحياتك كانت موجودة بس عملتلها بلوك


ممممم
يعنى مكلمتهاش

لا

ولا حتى هاى

لا هى سلمت عليا فى الرووم قبل ما اعمللها بلوك و انا قلتلها برب

اها
طب كويس
يا ريت تعمللها ديليت خالص من الليست

عينيه يا حبيبتى انتى تؤمرينى بس

******************************************
الجزء الثانى الجواز



أخيرا يا حبيبتى اتجوزنا و اتقفلت علينا رووم واحدة

ايوة يا حبيبى أخيرا
بس مال الصوت بيقطع هنا ليه ؟

يا ستى واحنا هانعوز الصوت فى ايه
اعملى ميوت
ههههههههه


على رأيك...


باقوللك ايه ؟

ها

عملتى باس وورد للروم , احسن نلاقى الناس جاية ورايحة علينا

اطمن عملت باس وورد طبعا و لا يهمك
بعدين انت بقيت آدمن البيت
يعنى اى حد مش على مزاجك
باند على طول
******************************************
يوم الطلاق

انتى يا ولية ..

ولية !!!
أنا ولية ..
انت ناسى أد ايه حفيت عليا فى الروومات و الماسينجرات ؟
ان كنت ناسى افكرك

كان يوم اسود ياختى يوم ما عملتلك آد "add"
يا ريتنى كنت برب"brb" و لا ديس كونيكت مكنتش شفت خلقتك

نعم نعم
مالها خلقتى .. مش كنت بتموت عشان تشوفنى على الكام
وكل شوية تقوللى فين كامك " الكاميرا"

كنت أعمى و أضبش و أطرش .. ارتحتى !!

يا خاين يا غدار
يخونك اللى بيننا؟


ده احنا بيننا روومات و هىء ومىء و دوت و كوم "dot, com"
يخونك الإنفيتات اللى كنت بابعتهالك عشان تبقى جنبى فى الروومات
خلاص نسيت الإيميلات و السهرات
انت أكيد فى مخك فيروس عاوزلك فورمات
بقى يرضيكم ياهووووووووو
ياخدنى أون لاين
يرمينى أوف لاين
منك لله
من النهاردة انت إنفيزيبل فى حياتى

وانتى ريموف بالتلاتة



l||l|lllll|lll||ll||lll
°¹°¹¹²³ °¹²¹³¹³
MADE IN HELL

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
//